• Suma w górę: 60 m

Czwartek, 2 sierpnia 2012

Ania, Dexter

Wieczorno - nocny wypad. Kto to widział, żeby w środku nocy było 25'C? ^^'

Ani nie udało się kupić dętek [myślałby kto, że taka zwykła i popularna rzecz, ale nieee]. Za to udało się pojeździć, pogadać, wypić fantę i absolutnie nic nielegalnego ;) i miło spędzić czas :)
Po drodze spadł deszcz, ze sześć razy. Najmniejszy miał kilka kropli, największy - zamoczył całe podłoże i trwał ze trzy minuty. Uroki konwekcyjnego ;)

Poznałyśmy psa Dextera - sympatyczne stworzenie. I pies i Dexter :D Biega w kółko, zaprzyjaźnia się ze wszystkimi ludźmi i psami w okolicy i mocno merda ogonem. Pies, nie Dexter ;)

W okolicach wiaduktu gnaliśmy 30-40 km/h - jak na mnie to dużo. Choć wciąż za mało, żeby wiatr dawał osłonę, więc leciałam w stroju mocno skąpym, z podwiniętą na brzuchu bluzką i i tak było mi gorąco, jak tylko się zatrzymywaliśmy. Pocenie się jest karą za zaprzestanie jechania, tak jak kac jest karą za zaprzestanie picia ;) [nie żebym mogła wiedzieć coś o kacu]

To była gorąca noc - niestety z racji temperatury otoczenia ^^'