• Suma w górę: 60 m

Wykres roczny blog rowerowy Savil.bikestats.pl

Sobota, 2 lutego 2013 Kategoria wwsi

Głupi kierowca, bardzo głupi! I pada. I Imbolc.

Normalni złośliwi kierowcy spychają, zajeżdżają drogę, wymuszają pierwszeństwo i takie tam. A ten stanął grzecznie na światłach i na cały regulator odpalił "Ona tańczy dla mnie". Po minie zadowolonego trolla widać było, że wie, jak teraz za wszystkimi w zasięgu słuchu ta rzecz będzie chodzić przez pół dnia. I chodziła >.<

A poza tym Imbolc, odrodzenie w ogniu i wodzie, święto świec. Powitaliśmy już słońce, teraz patrzymy jak rośnie w siłę.
Do Imbolkowych świec dorzuciłam trochę wyschniętych skórek z mandarynki - rzecz nieodłącznie kojarząca się z zimą. Zimą, która pali się i topi w promieniach rosnącego słońca.

No to mnie Matka Natura postanowiła odrodzić w wodzie, lejąc deszczem przez czas dojazdu. Na szczęście miałam moją ulubioną pelerynę, w której wyglądam jak żółta Buka ;)

Heh. Jeśli już coś ma padać z nieba, to niech o tej porze będzie białe i puszyste! Do strzepnięcia, a nie wsiąknięcia.
Hipku - nie zamawiałam odwilży!
  • Sprzęt Moja

Bliski będzie koniec pluchy,
gdy morsy powoli zaczynają robić nerwowe ruchy. ;)
mors
- 16:31 poniedziałek, 4 lutego 2013 | linkuj
Świstak marudził, bo oderwali go od roboty. Nie zauważyłaś folii aluminiowej w łapce :)
Ignoruję gryzonia. To tradycja Made in USA. Zresztą na wschodnim wybrzeżu mają wyższe temperatury niż my o tej porze roku. Pominę już fakt posiadania przez nich kilku stref klimatycznych. Nasze uwarunkowania musimy mierzyć własną miarką. Przed nami jeszcze Maciej (24-II), który zimę traci, albo ją wzbogaci.
romulus83
- 15:23 poniedziałek, 4 lutego 2013 | linkuj
Romulus - a świstak co powiedział? ;)
Savil
- 00:23 poniedziałek, 4 lutego 2013 | linkuj
Zima będzie jeszcze długa. "Jak na Gromniczną z dachu ciecze, to się zima przewlecze. Jak na Gromniczną mróz, chowaj sanie, szykuj wóz" Wczoraj ciekło, ba padało nawet :)
romulus83
- 20:41 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj
Na tej żółtej pelerynie widziałbym brązowe łaty. :))
mors
- 20:36 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj
A co ja napisałam o niezamawianiu odwilży? :) Plus Ty jedziesz tam, gdzie jeśli o mnie chodzi może sobie padać co chcesz i ile chcesz. ;)
Savil
- 11:56 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj
Nie! Nie topić mi tu zimy w promieniach rosnącego słońca! Ja jutro z rana wyjeżdżam na narty! Fixxer - 04:42 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eszcz