• Suma w górę: 60 m

Wykres roczny blog rowerowy Savil.bikestats.pl

Czwartek, 1 listopada 2012 Kategoria dom

Rodzice

Wmodrewind straszny. Z deszczem w dodatku, który to jednak deszcz udało mi się przeczekać u rodziców. Miałam wrócić wcześniej, ale po pierwsze lało [z wichurą, jakby sam deszcz nie przeszkadzał wystarczająco], a poza tym mama wszywała mi gumkę w spodnie, które w pasie odstawały, jakby robione były na nie wiem kogo. Nogawki wąskie i akurat na mnie, a w pasie hula wiatr. No, już nie pohula.
Sama nie ryzykowałam wszycia tam czegokolwiek, gdyż pośród moich rozlicznych zalet zabrakło niestety miejsca dla szycia. Kto widział moje ręczniki z przyszytymi wieszaczkami ten wie, czemu nie zabieram się za nic poważniejszego ;)
  • Sprzęt Moja

Fotę w tych spodniach już mam i nawet zamieściłam jakiś kawałek nogi ;)

Mnie za stołem siłą rzeczy nie zawiewa, moja awersja do alkoholu jest powszechnie znana ;)

Oj wiało po południu i lało. Szczęśliwie przeczekałam, ale zaoknie zniechęcało.
Savil
- 21:18 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj
Foty przed i po!!!
I ręczniczki też!! ;)
mors
- 21:39 piątek, 2 listopada 2012 | linkuj
Za stołem, sądząc po tym, jak niektórzy wstają, też nieźle potrafi zawiać.. Gość - 20:28 piątek, 2 listopada 2012 | linkuj
Wczoraj nie jeździłem, ale chodząc na cmentarzach nie było wichru. Przynajmniej przed 15-tą, a reszta dnia za stołem. M A S A K R A. :)
yurek55
- 19:55 piątek, 2 listopada 2012 | linkuj
Wczoraj faktycznie urywało łeb...
lukasz78
- 16:11 piątek, 2 listopada 2012 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wstar